آماده‌سازی ۷۰ هکتار زمین برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید مجلسی!
۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۰۹:۵۰ eye 1231

شهرام مجیدی، مدیرعامل شرکت عمران، سهمیه شهر جدید مجلسی از مجموع واحدهای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را دو هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد. ور در ادامه افزود: نیمه دوم سال 97 عملیات اجرایی آماده‌سازی بخشی از زمین‌های مورد نیاز طرح در یکی از محله‌های شهر جدید مجلسی با نام دانش آغاز شده است و هم اکنون 500 واحد از مرحله آماده سازی زمین عبور کرده‌اند و برای سایر واحدها زمین‌ها در حال آماده ساز است.

در محله مهران نیز در حدود هزار و 440 واحد مسکن مهر فاقد متقاضی بودند که به طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یافته‌اند.

مدیر عامل شرکت عمران در بخشی از سخنان خود به ثبت‌نام 1500 نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید مجلسی در مرحله نخست اشاره کرد که از این میان صلاحیت ۷۸۰ نفر تایید شده است که تاکنون ۶۰ نفر از آنان برای طی مراحل تکمیلی به شرکت عمران مجلسی مراجعه کرده‌اند. در مرحله دوم نیز 96 نفر تعداد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن درشهر جدید مجلسی مشخص شده است.

با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، پروژه‌‌ای ۱۴۸ واحدی به شکل باغ ویلا صورت خواهد پذیرفت. در این خصوص، شهرام مجیدی بیان کرد: ‌این پروژه هنوز در مرحله رایزنی است و در صورت به ثمر رسیدن، شرکت عمران مجلسی، زمین مورد نیاز پروژه را تامین خواهد کرد و ساخت واحدها و مراحل پس از آن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد بود.